Onze dromers op Radio 2

Ook het Sintfeest zag er in 2020 helemaal anders uit. Desondanks hebben we toch genoten van de magie in de ogen en hoofden van de kinderen. Tijdens het weekend bracht de Sint een bezoek aan onze school om de geschenken achter te laten in de klassen. Maandagochtend stond de Sint plots in onze school, want hij miste twee roetpieten! Ze waren in slaap gevallen in de school. Nu de Sint er toch was, bracht hij snel een veilig bezoekje aan iedere klas.

Voor het Sintweekend kreeg onze school bezoek van een reporter van Radio 2. Onze dromers van het eerste leerjaar konden heel goed uitleggen aan de reporter van Radio 2 Limburg hoe zij dromen van de Sint. We genoten van die glinstering in de ogen van uw kind, dat vol verwondering genoot van alle verrassingen van de Sint.

#ontdek #durf #droom
#GOschittert #GoNexT