Digitale infoavonden

Ben je op zoek naar een kleine basisschool met kleuter en lager onderwijs, die vertrekt vanuit een heldere traditionele innovatieve visie? Kies dan voor basisschool Kosmos, gelegen aan de rand van het centrum in Zonhoven. Goed bereikbaar met de wagen en de fiets. Vanwege de coronamaatregelen zijn fysieke infomomenten verboden. We voorzien daarom twee digitale infomomenten op donderdag 14 januari en dinsdag 19 januari.

Voor deze infomomenten heeft u enkel een internetverbinding en een toestel nodig. U kan de online infoavond volgen op een computer, tablet of smartphone. Inschrijven doe je vooraf via het formulier onderaan de pagina (of via deze link). U ontvangt de dag van het infomoment een link waarop u kan klikken.

Tijdens dit online moment leggen we onze specifieke werking uit. Wat doen we in de dagelijkse gesprekskring? Wat is die lancering en de landing in onze school? Hoe zien wij het driesporenbeleid en hoe kijken wij naar individuele groei? Waarom betrekken wij inspirerende ontdekkers en dromers in onze werking? … Er zijn ongetwijfeld heel wat vragen waar je graag een antwoord op hebt. Indien u nog andere specifieke vragen heeft, mag u die steeds stellen via directie@bs-kosmos.be of telefonisch op 011 82 48 31.

(Inschrijvingen zijn afgesloten).

Wenst u toch nog meer info? Contacteer ons dan.