Kosmos ontdekken

Wilt u onze school ontdekken in een individuele kennismaking? Boek dan snel via onze website een afspraak bij de directie. In een individueel gesprek leren we elkaar kennen, leggen we onze specifieke werking uit en krijg je een rondleiding door de school.

Op deze pagina kun je alvast in vogelvlucht kennismaken met onze school. Toch zijn we ervan overtuigd dat je onze school moet voelen om te ervaren wat welke meerwaarde de Kosmosvisie te bieden heeft. Wij kijken er alvast naar uit u te ontmoeten.

Dé Kosmosvisie!

Om u een idee te geven vanuit welke visie wij vertrekken, hebben we een animatievideo gemaakt die u in minder dan 7 minuten meeneemt doorheen alle aspecten van onze visie.

We lichten ook enkele praktische zaken toe zoals de schooluren, het vervoer, eetmoment, ...

Lees er meer over op onze website

In het kleuteronderwijs leggen we het fundament.
In onze warme veilige omgeving zetten onze allerkleinsten hun eerste stappen in de Kosmoswerking.

In ons lager onderwijs rollen we de Kosmoswerking helemaal uit.
We zetten deze aanpak vast in 9 iconen. Lees er meer over op de visiepagina.

Proef de sfeer in deze video's

De Kosmoswerking in beeld!