Frigofiches met duidelijke informatie

Een nieuwe school betekent ook een hele boel afspraken om het leven in de school te organiseren. We vertrekken uiteraard vanuit ons algemeen schoolreglement. Dit kan je volledig digitaal raadplegen op onze website. Daarnaast voorzien we vanaf nu ook voor elk gezin een frisse frigofiche.

Onze frigofiche is een tof document waarop we alle belangrijkste informatie verzamelen op 1 A3. Hang de fiche met een magneetje op de koelkast en op een andere leuke plek in huis. Zo heeft u naast alle info via de Smartschoolapp, onze website of het schoolreglement, ook steeds een offline versie bij de hand.

Is er info die volgens u volgend jaar bij op de frigofiche komt? Laat dit dan zeker weten. We hebben de belangrijkste praktische afspraken ook toegevoegd aan onze website. Beter teveel communiceren dan te weinig zeker? 🙂

Bekijk snel de afspraken op de pagina met praktische info.