Schoolfeest

Wat zijn we blij dat we ons schoolfeest konden vieren onder een stralende zon! Hierdoor konden jullie kinderen nog feller stralen. Wij hebben enorm genoten van de glimlach op het gezicht van jullie kostbaarste bezit. Hopelijk vonden jullie het ook een fantastische dag.

De foto’s van deze dag zijn inmiddels te bekijken via de Smartschoolapp. Kies in het menu voor ‘Foto’s’ en geniet nog eens na.

We willen via deze weg nogmaals alle helpende handen bedanken.🤩 We vonden het erg leuk dat we het decor samen met ouders hebben kunnen maken, maar ook konden rekenen op veel hulp vooraf en tijdens het schoolfeest.

Tijdens ons schoolfeest staat het kind en de verbinding tussen gezinnen centraal. We zijn dan ook erg trots dat onze leerlingen de presentatie voor hun rekening namen als Kos & Mos. Maar ook dat tijdens de optredens onze kinderen konden kiezen welke bijdrage ze leverden aan het geheel: als danser, als wetenschapper, als ondersteuner voor het decor… Zo krijgt iedere leerling een gelijkwaardige plek.

Bij Kosmos doen we ons uiterste best om ons schoolfeest op een duurzame manier te organiseren. Door zo weinig mogelijk afval te produceren en zoveel mogelijk herbruikbaar materiaal te gebruiken, dragen we bij aan het bereiken van de duurzame ontwikkelingsdoelen van de Verenigde Naties. Daarnaast bedanken we ook de Snuffelhoek van Sint Vincencius Zonhoven. In samenwerking met deze organisatie vullen we onze prijzenwinkel met speelgoed dat we zo een tweede leven geven. Op deze manier steunen we de circulaire economie en wordt onze planeet weer een beetje mooier.