Nieuwsberichten via Smartschool

Vraag jij je ook af waar alle foto’s en berichten blijven?

Basisschool Kosmos kiest er bewust voor om in ons gesloten leeromgeving Smartschool te communiceren met (pleeg)ouder(s)/voogden over de dagelijkse activiteiten. Foto’s van activiteiten zijn ook via dit platform te raadplegen.
Via onze website en Facebook proberen we regelmatig ruimere sfeerfoto’s te poste, waar je kan proeven van het leven op school.

Breng dus zeker regelmatig een bezoekje aan ons platform en blijf op de hoogte via onze nieuwsberichten. Volgende legende helpt jullie alvast op weg:

• ⭐️ Berichten met een ster zijn nieuwsberichten die opgesteld zijn door de klasleerkracht en enkel van toepassing voor de klas van jouw kind.
  • 🌎 Berichten met een planeet zijn van toepassing voor de heel school en komen van de directie.
  • 🗒 Berichten met een notablokje bevatten informatie van derden/partners die interessant kunnen zijn.

In de digitale vakjes bewaart de klasleerkracht alle nieuwsberichten én in het mapje documenten kan je nuttige brieven of extra oefeningen vinden.

Zo proberen we bewust te communiceren en informatie gemakkelijk bereikbaar te maken. Heb je nog moeite om je weg te vinden via Smartschool? Aarzel dan niet om ons te contacteren.