Kosmos Familiefeest 15 november

Beste (plus)ouders/voogd

Vrijdag 15 november is het groot feest in basisschool Kosmos: we vieren namelijk ons familiefeest!
Tijdens dit familiefeest treden onze ontdekkers, durvers en dromers op, terwijl familieleden gezellig kunnen komen kijken en ondertussen een koffie of thee drinken.

Een inkomkaart kost 5 euro. Voor dit bedrag krijg je een koffie of thee én een heerlijk stukje taart. Het oudste kind uit het gezin krijgt vandaag een enveloppe waarop u kan aanduiden hoeveel kaarten u wenst én u kan het geld in de enveloppe steken. Deze enveloppe ontvangen we graag ten laatste dinsdag 12 november (zo kunnen we voldoende taart bestellen).

De deuren gaan vrijdag open om 13u00 en we starten om 13u30. Let op! We kunnen geen plaatsen reserveren. Wie eerst komt, krijgt als eerste een plaats.

De opbrengst van dit feest gaat naar de aankoop van extra materiaal voor onze kinderen.

We kijken er naar uit om samen met jullie feest te vieren!