Gunstig advies onderwijsinspectie

Vandaag werden er opnieuw sterren uitgedeeld. Niet enkel aan de kinderen, maar vandaag in het bijzonder aan alle leden van team Kosmos 🌍.

De onderwijsinspectie bezocht afgelopen week onze school en ze geven ons het volle vertrouwen om verder te schrijven aan ons mooie verhaal. We mochten heel wat complimenten in ontvangst nemen! In het bijzonder kregen het warme hart voor ieder kind, de uitdagende projecten, de uitdagende leeromgeving, het activerend leren een extra pluim. Ook de 21ste eeuwse vaardigheden waren volgens de inspecteurs al sterk aanwezig in de vele projecten.

Deze externe blik geeft ons nog meer zin om te blijven bouwen aan onze basisschool en we nemen de tips mee om ons onderwijs nog meer naar het next level te brengen. Bedankt aan iedereen die op één of andere manier mee heeft gebouwd aan ons mooie project.  🌍

Ons traditioneel innovatief onderwijs is bovenal KWALITEITSVOL onderwijs.