Gezellige wintermarkt

Op vrijdag 13 december toveren we onze school om tot de gezelligste indoor wintermarkt. Tussen 16u00 en 20u00 zijn jullie allen van harte welkom om onder een prachtige sterrenhemel iets gezellig te eten of drinken.

Onze leerlingen hebben per graad een winters verhaal gekozen dat ze tot leven brengen door knutselwerkjes te maken en hun kerstboom te versieren in dit thema. Zo krijgt begrijpend lezen zelfs tijdens ons winterevent een centrale plaats. Omdat wij inspirerende verhalen zo belangrijk vinden, brengen wij de boekenhandel naar de school. Tijdens deze Sterrennacht kunnen jullie splinternieuwe kinderboeken kopen in onze tijdelijke mobiele boekenwinkel. Door dit eindejaarscadeau in onze boekenwinkel te kopen, kies je voor een betekenisvol cadeau én steun je onze schoolwerking.

Daarnaast zijn er nog standjes met leuke snuisterijen, een heerlijk dessertenbuffet en zorgen we voor een gezellige muzikale omlijsting.

Meer info over de Kosmossterrennacht kan je vinden op deze pagina.

Wil je zelf met een standje op deze markt staan?
Dat kan! Doe snel jouw aanvraag via directie@bs-kosmos.be.