De klas van meester Bas in de pers

We hebben opwindend nieuws te delen dat onze school in de schijnwerpers plaatst! Meester Bas en het zesde leerjaar van onze school hebben de media gehaald met hun creatieve en humoristische TikTok-filmpjes. Dit inspirerende initiatief heeft niet alleen de aandacht getrokken van lokale kranten, maar ook van duizenden kijkers online.

In deze levendige en vermakelijke video’s zien we meester Bas en zijn leerlingen de hoofdrol spelen in allerlei grappige uitdagingen en toneeltjes. Van het tekenen van perfecte cirkels tot het creëren van komische situaties in de klas, deze filmpjes zijn niet alleen grappig, maar ook motiverend voor de leerlingen.

Meester Bas legt uit dat het maken van deze video’s een positieve invloed heeft op het gedrag en de inzet van de leerlingen in de klas. Ze weten dat ze alleen aan de video’s kunnen deelnemen als ze zich de hele week inzetten en de klas netjes houden. Dit bevordert niet alleen het groepsgevoel, maar stimuleert ook creativiteit en samenwerking.

Om de kinderen te beschermen op sociale media, zorgt meester Bas ervoor dat alle afspraken vooraf duidelijk zijn en dat de privacy van de leerlingen wordt gerespecteerd. Bovendien betrekt hij de leerlingen actief bij het bedenken van ideeën voor nieuwe video’s, waardoor ze zich eigenaar voelen van het proces.

Het TikTok-account van meester Bas heeft al meer dan 25.000 volgers en sommige video’s hebben miljoenen views behaald. Hoewel het aantal volgers en views indrukwekkend is, benadrukt meester Bas dat het belangrijkste doel is om de leerlingen te motiveren, te inspireren en deze sociale media correct te leren gebruiken.

We nodigen u uit om een kijkje te nemen op het TikTok-account van meester Bas (@thetiktokkingteacher) en te genieten van de creativiteit en vreugde die onze leerlingen verspreiden. Laten we samen trots zijn op deze geweldige prestatie van onze school!

Via deze link kan je het volledige artikel lezen.