Ontdek onze Kosmosboxen

Voor de tweede keer op rij kan ons schoolfeest niet doorgaan. Wat missen we het om samen met jullie toffe uitdagingen aan te gaan, te tonen wat we geleerd hebben of gezellig iets te eten.

We hopen samen met u dat we de pandemie snel onder controle krijgen en elkaar weer mogen vastpakken. Om ons schoolfeest toch niet zomaar voorbij te laten gaan, heeft team Kosmos enkele boxen samengesteld. Deze zijn gekoppeld aan onze Kosmosvisie en dagen onze leerlingen uit om de handen uit de mouwen te steken. In de boxen, kan je QR-codes terugvinden. Als je de QR-code scant kom je terecht op toffe exclusieve video’s waarin we jullie op weg helpen.

Surf snel verder naar de pagina op onze website waar je kan ontdekken welke boxen we voor jullie in petto hebben.