Maatregelen Coronavirus

Vandaag heeft de overheid de maatregelen tegen het coronavirus aangepast. Via Smartschool informeren we alle ouders over de maatregelen die van toepassing zijn voor onze school.. We staan in nauw contact met de overheidsdiensten en willen jullie zo correct mogelijk informeren.

Op dit moment is er geen melding van corona in onze school. We blijven verder inzetten op de hygiënische maatregelen om overdracht te voorkomen.

De overheid vraagt ons om contact tussen volwassenen en kinderen te mijden indien mogelijk. Volgende activiteiten worden uitgesteld of gaan niet door:

• De kienavond en het oudercontact worden uitgesteld.
  • De landing van 27 maart zal zonder ouders in het publiek doorgaan. We zullen deze landing filmen en digitaal beschikbaar maken.
  • De geplande uitstap naar het woon-zorgcentrum van de leerlingen niet-confessionele zedenleer op dinsdag 17 maart gaat niet door.
  • De zwemlessen gaan door.
  • We vragen ook om om uw kind door iemand anders te laten ophalen of opvangen dan de grootouders die tot de risicogroep behoren.

Aarzel niet om ons te contacteren als u met vragen zit.
De directie kan u bereiken via directie@bs-kosmos.be of via 011 82 48 31