BS Kosmos is gelanceerd!

Megaspannend is zo een eerste schooldag. Niet alleen voor de kinderen, maar vaak ook voor de leerkrachten én de directeur. In Zonhoven ging vandaag een heel nieuwe school van start, mét een nieuwe directeur.

“Ja, ik was dus ook zenuwachtig,” zegt kersvers directeur Robbie Courtois van basisschool Kosmos. “Maar het hele team heeft heel hard gewerkt. Zelfs nog in de zomervakantie hebben we met vrijwilligers de school onder handen genomen. Nu is het natuurlijk aan de leerkrachten en al het personeel, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Wat basisschool Koskos precies is? We willen het beste van twee werelden combineren. Een stukje methode-onderwijs, zonder dat we de klassieke onderwijstechnieken uit het oog verliezen.” De nieuwe school telt al ruim dertig leerlingen meer!

Bedankt aan TVZonhoven.be voor het artikel.