Kom kijken

Kijkmoment donderdag 27 augustus

Elk jaar opnieuw is de eerste schooldag toch een beetje spannend. Kriebels in de buik, spannende vooruitzichten. Hoe ziet nieuwe klas er alweer uit? Welke leerkracht zal dit jaar mijn superheld zijn? Met welke kinderen zit ik samen in de klas?

Om jullie te verlossen van teveel spanning, openen we in augustus al een keertje voorzichtig de schoolpoort. Op donderdag 27 augustus kan je tussen 17u en 19u een kijkje komen nemen in de nieuwe klas. Zo hopen we dat onze ontdekkers, durvers en dromers gerust gesteld zijn en volop kunnen genieten van de laatste vakantiedagen, zonder al te veel zenuwen.

Zit je nog niet op onze school en ben je toch een beetje benieuwd? Ook dan ben je welkom om een kijkje te komen nemen en kennis te maken. Wie weet voel jij je wel onmiddellijk thuis!?

Dit kijkmoment organiseren we coronaproof. Hoe dit er concreet zal uitzien, kan u binnenkort hier lezen. We wachten nog enkele richtlijnen en de evolutie van het virus af. Uiteraard blijven alle basisregels steeds gelden: mondmasker op, afstand houden, handen wassen én vooral: zorgen voor elkaar en jezelf ;).

Wij kijken er alvast naar uit om jullie terug te zien!