Jerusalema

De eerste week van het schooljaar zit erop. Wat waren we blij om onze ontdekkers, durvers en dromers terug te zien. De eerste week startte met verschillende opdrachten op de speelplaats. Enkel als iedere klas de opdracht tot een goed einde bracht, verzamelden we voldoende energie om het gigantische springkasteel op te blazen. Wat denken jullie? Natuurlijk zijn onze ontdekkers hierin geslaagd!

De leerlingen maakten vervolgens kennis met de klasleerkracht, elkaar en de nieuwe afspraken in de klas. Leerlingen kregen een rondleiding, de handen werden heel vaak gewassen 😉 en de eerste lesjes gingen van start. In deze eerste week hebben we uitgebreid aandacht voor het welbevinden en de groepsvorming. Dankzij de ontdek-, durf- en droomdag zijn alle leerlingen klaar om aan het nieuwe schooljaar te starten. We sloten deze leuke eerste week af met de Jerusalemachallenge, in de kleuren van de school! We geven jullie hier een voorproefje. Wil je graag het volledige filmpje zien? Dan kan dit op ons YouTubeKanaal.