Alles komt goed

We begrijpen dat er heel wat op jullie afkomt. Binnen jullie gezin moeten jullie plots thuiswerken, voor de kinderen zorgen, onderwijzen en omgaan met de vreemde realiteit die deze lockdown met zich mee brengt. Daarnaast ontvangen de leerlingen wekelijks weekplanningen en printbundels met heel wat materiaal om aan de slag te blijven. Weet dat ons team voor jullie klaar staat en dat we een globaal aanbod hebben voorzien dat zo breed mogelijk inzetbaar is.

In het aanbod van digitale oefeningen zorgen we ervoor dat er een aangepast aanbod per leerling is. Zit je als ouder met vragen, is niet alles haalbaar binnen jullie gezinssituatie, sla dan niet in paniek. Contacteer de leerkracht of de directie. Samen bekijken we op welke manier we kunnen helpen. In dit verhaal is en blijft ‘samen’ het toverwoord.

Op het internet verscheen een prachtige tekst van een leerkracht naar de ouders. Ook team Kosmos onderschrijft deze tekst. Geen paniek, we zorgen samen voor elkaar.