FUNRUN

Eerste Funrun op GO! Next campus Zonhoven

Strapdag en eerste Funrun zorgen voor een geslaagde dag.

Afgelopen vrijdag werd onze school overspoeld door sportief enthousiasme tijdens de jaarlijkse Strapdag. Deze dag, waarbij leerlingen en ouders worden aangemoedigd om te voet of met de fiets naar school te komen, werd dit jaar extra bijzonder door de organisatie van de allereerste Funrun, in samenwerking met onze buren van de freinetschool De Toverfluit.

De Funrun, een sportief parcours met verschillende obstakels, draaide om samenhorigheid, beweging en vooral veel loopplezier. Zowel leerlingen als ouders gingen enthousiast de uitdaging aan en liepen samen het parcours af. De vele lachende gezichten en de grote betrokkenheid van de ouders maakten van deze eerste editie een onvergetelijke ervaring.

Met deze succesvolle samenwerking tussen beide scholen, waarbij sport en veiligheid centraal stonden, is de toon gezet voor een nieuwe traditie. Zowel basisschool Kosmos als De Toverfluit kijken vol enthousiasme uit naar toekomstige editie.