Digitaal infomoment

Op donderdag 13 januari organiseren we om 19u een digitaal infomoment voor ouders die de werking van onze school willen leren kennen. In een digitaal infomoment krijgt u eerst algemene uitleg van de directie. Hierna kan u inloggen in een gesprekskamer met één van de leerkrachten.

Aan de hand van vertelkaarten neemt de leerkracht u mee doorheen onze werking én kan u makkelijk vragen stellen. Dit doen we via Google Meet. Omdat we het zo belangrijk vinden dat u ook kan komen kijken naar onze school, kan u na dit infomoment digitaal een afspraak inboeken voor een rondleiding na de schooluren.

We vragen om vooraf in te schrijven, zodat we een goed beeld hebben van het aantal digitale bezoekers op donderdag 13 januari. Inschrijven kan op deze pagina.